måndag 11 juli 2011

världens sämsta imunförsvar

hej hej

igår jobbade jag hela dagen! jag jobbade från klockan 13 till 22! en lång lång dag! och nu klockan 16 börjar jag jobba igen och idag slutar jag halv ett! och i morgon slutar jag kvart över ett! drygt och på onsdag klockan halv ett! jag jobbar bara natt hela veckan! men men

nu har jag iaf nyss käkat nudlar, och de va väll inte så gott! men orkade inte ställa mig och laga mat! jag ska snart göra mig iordning för att cykla till jobbet och ta mig en latte ur våra nya kaffe maskiner :) den skummade mjölken är sjuk god!

jag vill åka hem till min familj snart!! jag saknar dem och alla djuren ( irma, ida, miller och nalle! )


jag börjar bli sjuk oxå!! ont i halsen och snuvig.. sådan där jobbig snuva, som bara rinner! men men hoppas inte de blir värre bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar