måndag 25 juli 2011

ja men va blir de

jag kan säga till er alla att jag har inte gjort något sen jag skrev sist!! eller jo jag funderade på att gå och sola, men jag struntade i de på grund av att jag skulle duscha och man ska ju helst inte duscha efter man solat solarium iaf inte några timmar efteråt, helst inte alls på samma dag!

men jag gick ner till hemköp och handlade lite mat till mig, de är ju faktisk ett måste! och lite godis.... ja jag vet, men jag blev faktiskt sugen!! ja när man väl blir sugen på något tycker man ju att de kunde vara mat, men nej de blev godis! heh

men nu blir de att lägga mig i soffan och kolla på film och kanske läsa lite!

innan jag slutar skriva så måste jag bara berätta en sak... vi hade en tyst minut klockan 12 på jobbet idag!! jag hoppas verkligen att alla andra oxå hade en tyst minut!!
men tanken slog mig när jag stod där tyst, när man var liten kommer jag ihåg att dessa tysta minuter va skit roliga för man va ju tvungen att vara tyst hehe och de va ju spännande, och man ville få alla att börja skratta och killarna retades, allt för att man skulle börja skratta!
men denna tysta minuten för oslo, den va verkligen känslosam, jag blev berörd!
sist jag var med om en tyst minut var när twin towers blev attackerade, och förstod jag inte grejen och innan de så var jag så liten!!
men när vi stod där, denna långa minuten så blev jag verkligen rörd! jag tycker att de är en fin sak att göra, att visa respekt!
ja jag ville bara säga de.......


puuusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar