lördag 11 augusti 2012

yesterday

Gårdagen blev inte så tokig ändå!
Debora (filips plast mamma) bjöd ut mig på fika på café 60 och senare efter det så drog vi till hellstens och tog en öl, och vi avslutade kvällen med donken mat och skratt och prat!

idag är det lördag och Filip jobbar, jag hade tänkt att städa och plocka iordning och var duktig, men på det här jäkla studentboendet så är alltid damsugaren upptagen och hur jä*la lätt är det att städa till 100% då?...

Längtar till jag och filip kommer till de nya stället och kan lämna den här hålan (chinatown) forever!! ska bli så skönt att få sitt eget ställe, med sitt eget kök och sin egen damsugare!!!! så man kan städa när fan man vill!!

Igår vann Filip bio biljetter på sitt jobb som vi ska använda för premiären till snabba cash 2 den 17 augusti och jag längar!!! sen såg jag även att breaking dawn part2 har premiär den 12 november!!!! ååå jag längtar som bara den!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar