tisdag 21 augusti 2012

Hej hej

Jag har inte bloggat på länge nu och det finns en anledning till detta.
Jag har jobbat och det har varit sjukt mycket information som fyllts i min hjärna, med alla kampanjer och bekräftelser och shower med mera.
Så när jag har kommit hem från jobbet så har inte jag orkat sätta mig vid datorn och lägga tid på att använda hjärnan för att skriva ett blogg inlägg, hoppas ni förstår detta.

Det är tisdag idag för alla som vill veta, vilket betyder att det va måndag igår  och det betyder veckomöte på jobbet.
Vi fick reda på hur veckan skulle se ut och jag kan säga att jag längtar tills på torsdag. Då ska alla på bokningen till Mornington Hotel och käka hotell frukost för att sedan träffa olika damer och herrar inom den högre rankingen inom sälj.
Efter alla möten med dessa människor så ska vi dra vidare till Wallmans och ha vinprovning och kolla in genrepen inför showen och samtidigt då ha käka god mat och njuta!

Nästa vecka så ska vi till Golden hits och kolla in en Dinnershow som heter Back to the 80s och de ska bli grymt kuuul!

Och sen tror jag att det blir nästa vecka efter det som menyprovningen kommer ske på Wallmans.
Som ni kanske förstår har jag ett sjukt braa jobb!!!!
Ladies night kommer ju också bli aktuellt snart och samma med After dark!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar