onsdag 29 augusti 2012

Awkward

Hej Hej

Jag har nyss kommit hem från jobbet, varit en tung dag idag!! jag har varit sjukt trött... vilket resulterar i att jag är ofokuserad och det går de inte vara på ett jobb som jag har!!

Nu ligger jag i soffan och väntar på att första avsnittet av Awkward ska ladda klart! detta är en grym serie som dem visar på mtv! den har humor, kärlek, drama och sjukt mkt mer!!

Jag vet att det va något speciellt jag skulle göra när jag kom hem, men jag kan bara inte komma på va de va jag skulle göra... sjukt störande!! men men jag kommer väll på de någon gång!

Jag va ju på wallmans showen här för ett tag sedan med jobbet och fuck vilken bra show!! man kunde verkligen inte sitta stilla och sååå sjukt god mat!!!

jag bokade in mig och filip på wallmans den 27 sep, för filip måste se den!! så jag bjuder med honom!! :)

Jag har även bokat tid för tatuering, den 22 sep! ska bli sjukt spännande!! lite nervös faktiskt!! :S men de kommer säkert gå bra! och de kommer komma kort på de!

nee nu ska jag kolla på serie och ta de lugnt! :)








1 kommentar: