fredag 31 augusti 2012

OMG

alltså jag tror att jag döör!! han kan ju inte vara -A...... Inte han!!!!! nej jag blir såå arg! jävla a*us!!

Ja men nu får man iaf vänta till den 23 okt på nästa avsnitt!! för er som kollar på pretty little liars,  om ni inte sett senaste avsnittet så gör de NUU!
och för er som inte kollar på de alls, börja kolla för F A N! haha

Jag måste köpa en ny dagbok! ifall ni undrar, jag älskar att skriva ner allt jag tänker på, dag som natt! bra som dåligt! och det känns så bra att skriva ner saker och ting, om man tex inte vill prata om något med någon, ja men skriv då ner de!
min dagbok är iaf slut och på den här bloggen kan man inte skriva sånt man vill skriva i en privat dagbok direkt!!

så ett tips, börja skriv dagbok!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar