torsdag 23 juni 2011

sandra är inte som alla andra

hej hej

nu har jag nyss kommit hem från en lång arbetsdag! cyklade till och från jobbet!
kom hem till lägenheten och här finns de ingen.... hampus har dragit till grebbestad med sina grabbar!
lämnat sängen utan sängkläder och slängt allt i en hög och där ska jag sova hade han tänkt! hehe
tar nog soffan ikväll och en bra film!

i morgon blir de jobb och sen drar jag mig hemåt till min familj!
jag ska inte till grebbestad som alla andra även om de säkert hade blivit skit kul... men är mycket annat att tänka på just nu!! bättre att ha en hederlig midsommar med familjen ute på landet!

hoppas att ni som läser min blogg att ni får en super duper bra midsommar vart ni än befinner er :)

nu ska jag äta kött!! i love meet!!

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar