onsdag 1 juni 2011

12:50

hej hej

idag blir de att jobba från 16:30 till 00:00 ! ska cykla till jobbet eftersom det inte går några bussar hem på natten! jag hatar att cykla i mörkret! sist jag gjorde det så cyklade jag fan i typ 80 km/h helt galen va jag ! hehe

snart kommer hampus hem från träningen och då ska vi äta kassler och potatis gratäng från igår! :) mums filibabba!

mitt smink har tagit slut oxå! så jag måste köpa nytt! alltid lika sorgligt när de tar slut! sen är ju smink så jäkla dyrt oxå!! får dra till hm och köpa de, där finns de faktiskt bra smink till ett bra pris :)








jag använder oftast brun mascara för de ser mest naturligt ut, sen gillar jag inte när de blir för svart.
sen så tycker jag att min foundation är jätte bra för den täcker sånt som man vill täcka :)
sen pudrar jag mig med en naturlig färg och sist men inte minst tar jag hm:s solpuder och använder som rouge och sånt! hehe 

allt detta har tagit slut för mig så måste köpa nytt! :( 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar