onsdag 22 juni 2011

de var ett tag sen nu!!

hej hej!

jag vet att de var längesedan jag skrev något! men de har varit lite mycket med allt nu och jag har inte riktigt haft tiden!

just nu så kollar jag på ghost whisperer säsong 5 och väntar på att hampus ska komma hem och äta den misslyckade maten jag gör!
trodde att man kunde frysa in färdig potatis gratäng och sen tina upp den i mikron.... men de blev potatismos av allt! slängde i lite kassler oxå! hehe
men men tur att hampus inte är kräsen när de gäller mat iaf :)

idag har jag jobbat, och de gick bra! hade dem högre cheferna på besök idag, dem gillade vad dem såg, va jag hörde och de är ju bra :)

ska jobba i morgon oxå och på fredag! midsommar har jag tyvärr inga planer för! men men de märks väll...

jag hör av mig snart igen gott folk


just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar