torsdag 9 juni 2011

nyss slutat jobba

nu har jag kommit hem! fick skjuts hem från donken av en jätte snäll tjej som heter sandra -fint namn! ;)

de va lite jobbigt att jobba eftersom jag är tung i huvudet och ont i halsen och febrig å snuvig och hostar lite då och då! men senare på kvällen när det inte var så mycket folk så gick de bra! 
får se hur jag mår i morgon! 

nu sitter jag med en värmande ansiktsmask! och ska snart kolla på -min låtsas fru! får se om den  är något att ha! 

jag saknar hampus oxå! de är ensamt i lägenheten!!! 
ingen att äta med, ingen att kolla på band of brothers med, ingen som snarkar, ingen som jag kan ligga och kolla på när han sover, ingen att äta frukt med, ingen som klagar på att jag inte diskar...... ja ni förstår de är ensamt! 

god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar