tisdag 19 april 2011

vad vore livet utan dig

nu har jag nyss kommit hem till min familj! så nu ska jag mysa ner mig i soffan :)
i morgon ska jag mysa med pisan :) så himla underbart att träffa den bruden igen!!
-----------------------------------------------------------
det känns ändå rätt okej! jag menar livet tar ju inte slut nu! det är ju nu det är meningen att de ska börja! men ja.... de verkar som de kan ta ett tag! jag har ju inte stått på egna ben sen jag var 14! så jag är inte hundra på att jag vet hur man gör!


vi hörs i morgon gott folk! ta hand om er och ta hand om varandra!


1 kommentar:

  1. Du skriver så många kloka ord gumman. Du ska se att allt kommer att lösa sig å du kommer fixa detta. Moster finns alltid här för dej, å dörren står alltid öppen vad klockan än ä på dygnet. Ska få en stor bamse kram av mej när vi ses på fradag. <3

    SvaraRadera