torsdag 21 april 2011

how do i want to live

hej hej alla glada, ledsna, sura förbannade människor där ute!

idag spenderade jag min eftermiddag med pisan i säffle, vi käkade mat och bakelse i solen och bara myste runt :)
sen efter det så gick jag till micke och där va även tobbe, så då gick vi ut på äventyr!
sen drog tobbe så då fick jag och  micke roa oss själva och det gick super bra! vi käkade lite glass vid vattnet och sen efter det blev de en film!

nu sitter jag hemma hos mamma och pappa drygar  mig och tänker på dig! allt går ganska bra bara jag spenderar mina dagar med folk! jag klarar inte av att vara ensam! det går inte!
så i morgon ska jag till åmål och träffa pisan och lisa och malin och säkert en massa mer folk! så de ska bli jätte kul! precis vad jag behöver känner jag!

sen på fredag blir det att åka till morfar :) och sen på lördag ska jag förmodligen till lång ed :)

jag skriver igen när jag har något mer att säga och när jag har tiden!

puss på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar