söndag 3 april 2011

no subject

mean girls två var helt okej :) men ettan är ju bäst, men man borde kolla på tvåan oxå om man gillade ettan :)

jag och hampus har nyss käkat upp våran mat vi gjorde... vi käkade ris och stek :) steken blev helt perfekt i färgen helt rosa och go :) och såsen som steken kokade i blev oxå god och tur va väll de för jag bara hällde i  massa saker :) 

nu ikväll vet jag inte vad de blir, jag och hampan försöker hitta någon ny serie vi kan kolla på men hittar inge som båda gillar, vi har ju kollat på  the walking dead tillsammans och sons of anarchy men vi har ju kollat på alla säsonger som finns ute... och nu i väntan på att en ny säsong ska komma ut tänkte vi kolla på en annan serie men de går inge bra.
igår försökte vi kolla på the wire och sopranos men varken jag eller hampus gillade the wire och sopranos tyckte jag verkade knepig så ja vi får väll helt enkelt kolla vidare om vi hittar något annat att se på :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar