torsdag 28 april 2011

trollhättan, åmål, säffle

nyss kommit hem efter att spenderat gårdagen med jobb i trollhättan och denna dag i åmål!
de va myspys med pisan och hennes grabb, blev lite film och lite thai mat och vindruvor i massor! älskar att vara med den tjejen, hon vet vad hon ska göra i alla olika lägen!
trollhättan och jobb gick bra, mer vill jag inte uttala mig om här!

i morgon blir en dag hemma, hoppas på sol, så jag kan få sola någon gång! sen på kvällen så blir det räkor och gott tilltugg! på lördag blir det karlstad med mamma och sen på kvällen ska jag jobba (fick reda på de nyligen) ska bli kul att jobba på harrys igen! saknar att arbeta där!

börjar bli sjuk oxå! så jävla tråkigt! min hals värker och min näsa rinner!

nej nu ska jag gå ner och mysa med mina djur och kolla på tv och bara slappa! kan inte sova...... hur trött jag än är så kan jag inte sova när de väl är sovdags! störande......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar