torsdag 28 februari 2013

Nu jävlar!!

Hej hej,

Idag är jag ledig från jobb.
Jag måste dock städa lägenheten och tvätta idag, måste även handla.
Men det är sånt här som man får göra när man är ledig.

Det går bra på jobbet för er som undrar.
Dem är väldigt många i personalen där, vilket gör att man inte riktigt hinner lära känna alla för dem de är utan bara för vad man tror att dem är.
Det är lite tråkig, men de flesta är hjälpsamma och snälla personligheter.

Det som är svårast och jobbigast med de nya jobbet är att man måste kunna allt om  våra produkter.
Och de är så sjukt många på min avdelning!!!!  Jag måste ju kunna något om produkterna om jag ska kunna sälja dem.
Sen ska man försöka sälja produkter som vi tjänar på också, så de måste man kolla upp.

Ja de är så sjukt mycket info, men de kommer nog bli lättare med tiden :)


I morgon så kommer min familj hit till mig och Filip :D
På lördag så ska vi möta upp Filips mamma och hans lillasyster så ska vi käka middag tillsammans allihopa för första gången :)
Ska bli sjukt kul och jag längtar!!!!

Nu ska jag fortsätta att städa..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar