tisdag 12 februari 2013

50 frågor om mig


1. Vad heter du? Sandra Axelsson
2. Hur gammal är du? 22 år
3. Vart bor du? Stockholm
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Blå
6. Hur lång är du? 165 cm
7. Kär?  JA!!
8. Singel eller upptagen? Upptagen!!
9. Hur många har du kysst? Jag vet faktiskt inte....
10. När och vem kysste du senast? Nyss, Filip!
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Ja!
12. När hade du senast sex och med vem? Dum fråga!!!
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 3, 5 år
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Svår fråga, men jag trivs med min Filip.
17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy 2
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? köpa ny garderob, resa, köpa hus, spara och MYCKET MER
19. Favoritland? Jag vet inte.
20. Favoritfärg? Rosa
21. Film? mmmmm.... kan inte bestämma mig... 
22. Bok? glömt bort va boken heter, haha!
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag vågar vara den jag är.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag kan vara en fegis i bland.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma
27. En person du älskar - Pappa
28. En person du hatar - hahah den va svår, finns ganska många man stör sig på.
29. Ut och festa eller myskväll? FESTA!!
30. Saknar du någon just nu? Nej.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag gick in i dig!
32. Beroende av något? söt saker.
33. Ditt livs största misstag? Det håller jag för mig själv
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Filip!
35. Har du några tatueringar? Nope :(
36. Piercingar? Yes!
37. Vem är mest lik dig? Mamma!
38. Har du någon förebild? Min mamma och pappa såklart!
39. Vad ska du göra idag? Sova!!
40. Vad är det värsta du vet? politik, alla dessa måsten i livet och lögnare och mycket mer
41. Vad är det bästa du vet? När min omgivning mår bra.
42. Vad åt du senast? sockerkaka med choklad frosting
43. Vad vill du ha just nu? Där solen skiner!!
44. Vad köpte du senast? födelsedagspresenter till Filip.
45. Vem är din favorit kändis? har ingen
46. Vilken är din favoritställning? haha shiit!
47. Tränar du? yeess!
48. När går du och lägger dig? 12-1 typ
49. Vad är klockan nu? 00:18
50. Är du nöjd med ditt liv? JA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar