tisdag 31 juli 2012

tillbaka i stockholm

hej hej

jag har inte bloggat under min tid hemma hos mamma och pappa för jag hade helt enkelt annat för mig! ville inte sitta framför en dator den lilla tiden jag spenderade hemma!

men jag har haft de jätte bra, de ha varit fint väder och vi har käkat gott, firat min pappa som fyllde år och sen har jag varit med i en brännbollsturnering (mitt lag vann förövrigt) och senare på kvällen så drog alla vidare till en rockabilly kväll! inte riktigt min stil, men jag hade kul! jag va med familj och gamla vänner från låg, mellan och högstadiet!

nu är jag iaf i storstaden igen! mötte upp min filip på centralen igår och där står han med rosor till mig <3 min sötnos!

just precis just nu så sitter jag och väntar på att de senaste avsnittet av pretty little liars ska laddat klart!
jag väntar på att min babe ska komma hem! fast de gör han inte förens om dryga 2 timmar!!!! jag har tråkigt!!

vi flyttar ju snart in i våran nya lägenhet oxå! :D ska bli så sjukt skönt att få ett riktigt ställe att bo på!! så jäkla underbart!!  jag kommer såklart berätta mer om det när dagen är inne och ni kommer få se kort på den nya lyan oxå!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar