onsdag 18 juli 2012

bokat hemresa

Hej hej

jag kom nyss tillbaka ifrån tvättstugan! inte lätt att hinna tvätta allt man har på två timmar vill jag lova! längtar till den dagen när man har en egen tvättmaskin i sin egen lya!!

nu ska jag iaf fräscha till mig lite, ska in till stan snart och käka middag med Filips pappa, vi ska till något nytt ställe som jag inte käkat på! dem serverar tydligen jätte god italiensk mat där! Filip har pratat om att deras pizzor är gudomliga, så ja nu får vi se om han har rätt :)

jag har även bokat hemresa till säffle den 24 juli. Det ska bli super mysigt att få komma hem och träffa min kära familj och alla djur! längtar som bara den efter dem!
tydligen så matchade min hemresa in med brännbollsturneringen och rockabilly kvällen! så mamma ville att jag skulle hänga med på de! och såklart gör jag de, ska bli kul att träffa gamla vänner och bekanta! Och brännboll är ju kul och de va ett bra tag sedan jag spelade de så detta ser jag fram emot, rockabilly kvällen kan ju oxå bli kul, men musiken som kommer spelas är ju inte riktigt min smak, men får försöka rocka loss ändå!

puss å kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar