tisdag 10 juli 2012

I`M BACK

hej hej lovers

jag har inte bloggat på såå sjukt länge.... jag vet och de är lite synd för nu känns de som att jag måste börja om från början!!!
men anledningen till att jag inte har bloggat på såå sjukt länge är för att jag har helt enkelt inte känt för de!! jag har haft annat att göra och jag hade ingen lust att skriva om allt jag gjorde!

men nu har lusten kommit tillbaka och jag tänkte att jag skulle hålla bloggen igång nu!!

jag bor ju inte i trollhättan längre, utan jag bor i Stockholm! jag jobbar inte som bartender på Lipz längre och inte på Donken heller, utan jag arbetar på Wallmans nöjen AB som säljare inte servitris!! om jag hade arbetat som servitris hade jag jobbat på wallmans salonger, ville bara förklara de så ingen missförstår mina arbetsuppgifter!! 

en snabb update om va som händer och vart jag är!!


jag kommer numera skriva så ofta jag kan, vill säga varje dag!! ska även börja mobilblogga igen så ni kan se vad som händer när jag röjer på gatorna i storstaden!!

puss puss ses snart igen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar