tisdag 25 oktober 2011

uppdatering

hej hej lovers

jag är hemma hos kevin och det  är därför jag kan uppdatera eftersom han har internet!!

vad har hänt då sen jag skrev sist?
jo jag har jobbat röven av mig, fått ledigt på grund av att jag åkte till falköping och jobba där!
och nu eftersom jag fick ledigt så kan jag åka till stockholm på torsdag!! wii :D
jag åker till stockholm för att träffa louise om någon undrar.

jag har även blivit sjuk, förskyld och urinvägsinfektion!
jag har vänt på dygnen, skaffat mig en bff som heter kevin :D
jag ska till 1903 den 12 för då kommer adrian lux!! <3 och då blir de partajj!!
jag har fått lön som jag inte är nöjd med!!
jag har rest jorden runt på en helg!
jag har förfrusit mig i en bil!
jag kan äntligen lyssna på musik i min lägenhet (undra om grannarna oxå gillar de)
kevin har gjort inbrott i min lägenhet och gjort den till en pool (han skulle städa den va de tänkt)
jag har betalat mina räkningar denna månad!

ja vad ska man mer säga.....
jag kan ju höra av mig igen efter att jag varit i stockholm, finns nog en hel del att uppdatera  när jag kommer hem!!


puss hej leverpastej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar