söndag 16 oktober 2011

ååå herreguuud

jag vet inte hur jag ska börja skriva i detta inlägg men ja min helg eller min lördag å söndag har varit crazy!!
i fredags så kom jag ju hem till min familj och på lördag så åkte jag  in till stan till sara och skulle gratta henne! och efter kalaset så skulle vi dra ut i k stad! vilket jag verkligen hade sett fram emot! :)
vi åker till karlstad och börjar för festa med farmor haahah
sen så kommer lina och sen blir de korriander men då känner vi.... nej de va inge kul här, så då drog vi till tempel i stället! och där va de drag :) och vi dansade och drack och dansade och drack och skrattade och dansade! hahah kvällen tar slut och man ska göra sig redo för en tur hem till säffle igen då! slutar med att jag fryser ihjäl och hamnar i trollhättan!
jaha tänker jag då va gör jag nu, jag har ju allt hemma i säffle, mina nycklar till lägenheten och kläder, smink och sen står mina föräldrars bil i säffle, eftersom jag hade kört den!
å herregud säger jag bara! jag sucka å stöna och köpte en tåg biljett till säffle igen!
jag går igenom trollhättan i mjukisbyxor, en mega stor tröja och min jacka/kappa och ett par lila solglasögon och en toffs på huvudet och till detta matchade jag även liten skinväska med små dekorationer på! hahahaha

jag skämdes hela tåg resan till säffle, min farfar fick komma och hämta mig på stationen och köra mig till mina föräldrars bil så jag kan åka hem med den och hämta mina saker!

som ni då kan förstå så åkte jag alltså från trollhättan till säffle till karlstad till säffle till trollhättan till säffle till trollhättan!! hahahahah  så jävla flippat! men som kevin brukar säga - se de som ett äventyr! hahah

jag hoppas ni har haft en bra helg gott folk!

puss puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar