lördag 15 oktober 2011

efterlängtad uppdatering

hej älskade läsare, vänner, släkt ja allihopa!

jag har inte uppdaterat på VÄLDIGT länge nu och de beror på att jag inte har införskaffat mig någon dator!! jag har ju som sagt flyttat till en egen lägenhet om ni hade glömt bort de....

jag vet att några kanske undrar vad som händer just nu och jag hade tänkt att förklara för er lite snabbt!

de första som jag tror de flesta vill veta och undrar över är.... vad händer mellan dig och bring?
jo de ska jag förklara, vi är inte tillsammans, de tog slut på riktigt absolut mega slut i augusti! han va inte kär i mig längre och ville inte ha ett förhållande! så vad ska man göra....  vi va med varandra hela sommaren och de gick från och till, mina känslor va lika starka som dom alltid varit så jag gav chanser och hade hopp, men vad gör man när de kommer upp problem som inte går att komma över och vad gör man när den andra inte känner som du gör!
jag va tvungen att hitta ett boende i trollhättan eftersom jag har jobb där, och jag gick från att bo hemma till att bo med min kärlek till att bo ensam!
i början va de så sjukt jobbigt! jag ville springa för livet och aldrig komma tillbaka till den dumma lägenheten som jag inte ville bo i!!
men nu och då menar jag nu så börjar de gå sakta uppåt! jag försöker göra de bästa av situationen!  jag har inga planer jag tar dag för dag!
jag var ute och festade med tjejer från jobbet för ett litet tag sedan och jag hade så sjukt kul så ni förstår inte! jag försöker träffa nytt folk och ha kul på egen hand och jag börjar klara av de! jag har ett hjärta som är sårat och helt förstört men jag hittar små pussel bitar av mitt hjärta på olika ställen!
jag är glad att de finns människor i mitt liv, de få som finns kvar i min närhet, jag är glad att dem finns där och stöttar och lyssnar och alltid kommer med hoppfulla och bra ord! jag är tacksam för de jag har i mitt liv, och de tycker jag alla ska vara!

som jag skrev längre upp så har jag inte några planer med mitt liv längre! jag har alltid varit den som velat planerat och haft en trygghet och veta att de kommer bli bra i framtiden!
men jag har inga planer alls, jag tar dag för dag! idag är idag och i morgon är i morgon!  

jag hoppas ni fått en liten uppdatering om vad som hänt och händer!

jag kan även säga att anledningen till varför jag kan uppdatera är för att jag är hemma och mami och papi!
men mer om de i morgon! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar