fredag 19 augusti 2011

weard

hej hej

nu kan jag äntligen skriva igen, de har krånglat på bloggen så jag har inte kunnat uppdatera något!!

igår så jobbade jag till 0000 och när jag kommer hem så lägger jag mig och läser ur elsas mode (jäkligt bra bok)
jag läste i flera timmar, jag kunde inte sluta! jag fick tvinga mig själv att sluta!
och innan jobbet igår så kollade jag in en film som heter trust från 2010 och den va riktigt bra faktiskt, men ett dåligt slut!

idag ska jag oxå jobba samma tid som igår, så då blir de till jobbet klockan fem!
och idag kan jag ju inte cykla eller ta bil och inte buss heller, så hur ska jag lösa de?

och för er som inte vet så fick jag punka på cykeln igår när jag skulle cykla till jobbet! men vi löste de genom att jag fick låna hampus bil, men nu är de ju så att han drar till sin familj och då tar han med sig bilen! och jag jobbar natt hela helgen vilket betyder att de  är mörk och kallt och alla bussar har slutat gått! och de är en lång väg hem!!

men nu när lönen kommer så blir de att laga punkan, köpa ett nytt däck eller något! va vet jag?
och ja nu när lönen kommer ojoj va  mycket som ska göras då i min lägenhet! eller nej vänta nu jag
kom på mig själv.... jag ska ta en sak i taget och inte bränna alla pengar på saker de första jag gör! denna månaden så blir de att köpa soffa och dator! och nästa så blir de en stor hylla och ja så får jag fotsätta så! att köpa dyra saker försej och billiga saker lite då och då! hehe

ja ja men nu blir de mat och en film, sen jobb!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar