fredag 5 augusti 2011

fredag

hej hej alla goda och glada!!

idag har varit helvetes dagen!! jag har åkt på någon skit, trodde inte de skulle bli värre när jag kände av de, men de blev de..... de började med ont i nacken när jag andades, ja och sen så började de göra ständigt ont i nacken..... och nu gör de mega ont hela tiden, de bränner liksom och när jag andas gör de jätte ont och jag känner nu i hela ryggen att de gör ont, speciellt när jag andas!! :( någon som vet va de kan vara?

ja ja de märk väll om de blir bättre eller sämre, men jag kan säga att de inte va kul att jobba med den smärtan idag! men jag bet ihop!!

på måndag så får jag tillgång till lägenheten oxå! :) ska måla om den och grejer :) mina älskvärda föräldrar hjälper mig :)  ska uppdatera er mer om detta när de har hänt mera :)

puss hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar