fredag 7 januari 2011

you only live twice

hej hej allihopa!

ja vad händer idag?.....
jo jag ska snart göra mig i ordning för att gå ner på stan och möta upp hampus, sen ska jag packa lite:) Då undrar ni säkert varför jag ska packa. Jo jag bestämde mig igår för att hänga med sanna upp till sälen för att hälsa på maja och mysa och ha de skit kul! blir bara lördag till måndag men ska verkligen bli kul! :) sen på onsdagen så blir det lite hemligheter som jag inte tänker berätta vad det är för än jag vet hur det blir! :) busig jag är va?........



just de ja.... nu kom jag på en sak jag måste visa er! 
jag har ju inte visat min bedårande ring jag fick av hampus och mitt fina armband som jag fick av hampus familj! check it out --->              

ringen är från smycka, syns lite dåligt pågrund av skärpan, men den är i silver, med en massa stenar som glittrar och sist men inte minst är det en stor sten som skimrar och lyser upp mitt lilla finger!
armbandet är från snö of sweden och är i svarta pärlor med en silver platta på som det står "snö of sweden" på, sen så fick jag även ett par örhängen av hampus familj i samma märke! :) hur söta är dem inte!



ja och när jag ändå håller på så vill jag tacka min kära familj för min present jag fick av er, den kommer jag verkligen få nytta av tusen tack mamma, pappa och dennis! älskar er <3




eller ja hehe tack allihopa!! nästa år då så fyller jag 21! vilken tråkig ålder, det händer ju ingenting!

men nu ska jag göra i ordning mig!
pusshej leverpastej


3 kommentarer:

  1. ååå, va fina smycken... sköt om er o va rädda om varandra... kram från moster

    SvaraRadera
  2. När är bröllopet då? :)

    SvaraRadera
  3. Ja hoppas att du köper dig något som passar till ditt hem... Vill gärna se dina smycken som du fått... Men krya på dig nu så vi snart kan ses längtar efter er <3 Vi älskar dig också puss från oss i Löta

    SvaraRadera