onsdag 19 januari 2011

var ett tag sen nu!

hej hej allihopa!

jag har inte skrivit ett blogg inlägg på jätte länge nu! förlåt för de :(
men jag har mina skäl!

som jag skrev i ett inlägg så sa jag att jag skulle till sälen och träffa maja! och det var verkligen jätte kul!
vi festade och såg johnossi och myste och pratade och jag lärde typ känna dem som bodde i huset med maja och dem var så himla goa!






jag hade hört johnossi förut, men aldrig sett dem live! och innan sanna lyckades dra med mig på dem så tyckte jag att dem va väll sådär! men nu..... gud dem är ju skit bra!!!!
grymt lyckad kväll!




sen på söndagen när vi var bakis så blev det mys på experium med mat och narnia 3D bio med maja, sanna och jessica. Den var helt okej, men jag fick lite ont i huvudet! 

sen när vi kom hem till huset igen så var det på alkoholen igen (på söndagar brukar oftast personalen i sälen gå ut och festa) men jag mådde igen bra höll på att bli sjuk så jag drack typ ingenting! 


sanna och victor

----------------------------------------------------------------------------------------------

sen kom jag hem till trollhättan på tisdag och då kände jag att gud i himmel va jag inte mår bra! men jag försökte att låtsas som att det inte var något! sen lyckas jag somna i soffan och vaknar av att hampus bär mig till sängen och vill att jag ska dricka vatten för att jag var så varm! och  sen efter de så klarade inte jag av att resa mig ur sängen på flera dagar! jag hade fan feber tjugofyra sju! och jag trodde jag skulle klara av att gå upp och göra något, men va ansträngande att bara vända sig om i sängen! 
men nu har jag inte feber iaf, utan nu hostar jag och är snuvig! jag hostar så jävla mycket så jag nästan spyr!!! inte alls kul, men jag har inte feber iaf ! :) 

så nu orkar jag sätta mig ner och skriva ett blogg inlägg! :) bra va?









1 kommentar:

  1. men lilla gumman, inte bra att du har varit så sjuk.. får hoppas att du snart blir helt frisk igen. Att hosta så man spyr ä då inte kul... många som är sjuka i dessa tider. Krya på dej nu gumman. styrke kramar från moster och små kusinerna. <3<3<3

    SvaraRadera