torsdag 11 oktober 2012

Turbo dag

Min dag har varit en turbo dag, jag har jobbat på i flera timmar utan paus.
Jag har bokat in så sjuk mycket sällskap idag, bara bokat på och bokat på!

I tisdags så var vi på en ny show som hade premiär den 5 oktober och satan va bra den var.
Den innehöll grymma klassiker från 80 och 90talet.

Nu i helgen så kommer Filips mamma hit och hälsar på och det ska bli så himla kul att få träffa mami.
I morgon ska vi ut på after work, resten av helgen har vi inte planerat något utan vi tar det som det kommer.

På måndag får jag lön och jag ångrar som fan nu att jag va så klen när jag va sjuk att jag va tvungen att stanna hemma, för det märks på lönen att man har varit sjuk vill jag lova och jag har så sjukt mycket utgifter hela tiden så jag får inte bli sjuk!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar