måndag 1 oktober 2012

Shine Bright

Nu sitter jag ensam i lägeneheten och fördriver tiden med x faktor i väntan på att tvätten ska bli klar.
Min andra hälft jobbar och kommer inte hem för ens vid 22 tiden vilket är drygt...

Min vecka som va, den bestod av jobb och sjukhus och sömn.
Jag fick åka in till akuten och sitta där från 13 till 21 och jag gick därifrån och va lite klokare men fortfarande inget klart svart på vad det var som va fel med mig.
dem trodde att de va blindtarmen, och då fick jag panik!!! jag vill inte operera mig, och sova på sjukhus tänkte jag, sen skickar dem mig till gyn för att se så det inte var något fel med mina kvinnliga organ... men ne de va såg ut som de skulle, så inga fel där!
får gå till kirurgi avdelningen och då tänkte jag att ne nu blir de operation, men nej då får jag åka hem i tro om att det är ett virus på mina körtlar i magen.
sen sa dem att om de skulle bli värre så skulle jag åka tillbaka så vi får väll se....

Denna veckan så blir de jobb och på onsdag ska jag och Filip gå på Wallmans och på torsdag så kommer Micke hit och de ska bli sjuuukt kul att äntligen få träffa min Micke!!

vi hörs snart igen babes! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar