tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag

Just nu sitter jag på tåget hem från göteborg, jag har varit på hospitality kurs, vilket gick bra! Så nu är jag en erfarenhet rikare och ett diplom rikare!
Jag läste nyss ut sofi fahrmans andra bok -elsas värld!!! Älskar hennes böcker, ni måste läsa dem, ska köpa den tredje boken oxå, de är ett måste!!
Så ja såhär firar iaf jag min alla hjärtans dag!! Har man ingen pojkvän att dela den med får man lösa de på annat sätt.. Har köpt en vinare, så tänkte mysa lite med den idag :-)  

Hoppas iaf att alla människor där ute får den kärlek ni förtjänar och lite till, ta hand om er och ni som inte har någon att få kärlek ifrån, lär er att älska er själva för dem ni är och unna er något ni vill ha!! Alla är unika och fina på sitt sätt!! 

jag ger min kärlek till mina vänner och familj idag och till mig själv såklart, för de är jag värd!!

Puss och kram jag älskar er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar