fredag 17 februari 2012

Ett par skor rikare

Nyss hemkommen från lipz, stod bakom baren idag och jobbade! Hade ärligt talat hellre stått på andra sidan idag faktiskt, sjukt bra tryck och många glada flickor med nya skor! Vi som jobbade fick tillslut oxå välja ett par skor, men när de va vår tur så höll dem på att plocka bort, så jag fick inte se alla val av skor så tog bara ett par, men dem va säkert i.tre fina!! :-)  

I morgon, eller ja sen så blir de jobb på donken, sen hem till min kära familj!!!! Ska bli så skönt att komma hem!!

Innan jobbet förut så sov jag sjukt länge eftersom jag jobbade stängning på donken dvs 22-06 pass. Så jag sov sjukt länge hoppade in i duschen och sem fixade jag finner enkel, men mega god mat, lax och wok grönsaker! In i ugnen klart på en kvart!! sen göra i ordning mig och åka till jobbet, tro då på fan att bussen kommer för tidigt!! Så jag missade den så jag fick springa till jobbet från Stavre för att hinna!!

Nu ligger jag iaf i sängen och ska sova, för jag ska snart upp igen!!

Puss puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar