tisdag 3 januari 2012

Min födelsedag

Hej hej
Igår så vaknade jag upp hemma med min familj som sjöng en sväng om för mig :-)  sen åkte vi till trollhättan, så jag kunde få med mig min tv :-)  vi stannade längs vägen och käka mat och skrapade triss lotter och jag vann :-)  jippi!!! Sen när vi var framme så installerade vi tven pappa fixade lite i lägenheten och sen åkte dom. Och då tog kevin över, vi gick till hans mamma och käka jättegod tårta som han hade köpt, och sen gick vi på bio, sherlock holmes kollade vi på! Den va faktiskt riktigt bra! 

Så ja nu är man 21 år om ett år är jag 22. Och så här kommer de fortsätta. Man blir bara äldre och äldre!! 

Men  ja tack för igår

Puss på er, jag älskar  er!!



1 kommentar:

  1. vi älskar dig med vår lilla ängel <3 kram mamma och pappa

    SvaraRadera