lördag 31 december 2011

gott nytt år

hur har detta året varit?.....

jag kan ärligt talat säga att de har varit både gott och ont!!
jag har träffat jätte mycket nytt folk, fått två nya jobb som har gett mig nya egenskaper.
jag har flyttat och jag har kommit på att man borde lägga mer fokus på sig själv!
jag har även förlorat många bitar som jag önskade att jag kunde ha med mig in i 2012!
men vad kan man begära, att du ska ha tur i både spel och kärlek?!! nej du har bara tur i spel baby!  synd bara att de skulle drabba mig!

så vad ska jag göra nu 2012...

ja, sluta leva i rutiner och börja leva dag för dag!
ska jag bo kvar i trollhättan? ja vem vet...
en sak jag ska göra iaf är att skaffa mig ett roligare jobb som jag vill gå till varje dag!!
men då kanske man måste plugga, så vad ska jag bli... när jag blir stor!? ;)
eller ja när jag blir större, jag är ju trots allt 21 år om två dagar!!
tiden går så fort och jag har inte gjort allt jag vill, jag måste börja leva detta nya året, leva som de vore de sista!



mina nyårslöften.....

skaffa mig ett bättre betalt jobb, roligare jobb, mer älskvärt jobb!
hjälpa kevin att ta körkort!
spara så mycket pengar jag kan! (vilket inte är lätt om jag ska jobba kvar på donken)

ja listan kommer med all säkerhet fyllas på!


GOTT NYTT ÅR MINA HJÄRTAN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar