onsdag 2 november 2011

jag kan säga att jag levt mitt liv

hej hej alla sötnosar

jag har nu kommit till trollhättan efter en stund i stockholm!
jag kan säga till er alla att min fredag och lördag och söndag i stockholm har varit en helg att minnas för livet!
jag har gjort allt sett allt och mött människor jag aldrig kommer möta igen!

jag och louise har haft så grymt kul, kvällen på berns va underbar, vi levde då och aldrig mer! hamnade på vip och drinkarna flög in! åker hem med tunnelbanan 07 på morgonen och skrattar som aldrig förr!
vaknar på söndagen och skrattar fortfarande utan stopp! träningsverk i magen! hahah

jag kommer tillbaka jag lovar, för gud va roligt jag hade!

men nu sitter jag i trollhättan och jag ska jobba sjukt mycket nu framöver men de gör mig ingenting för jag har levt! hahah
jag har kollat mina kontohändelser efter denna tid i storstaden och ja vad ska man säga..... hahahaha

men ja vad händer nu framöver då? jo jag ska ha kul och jobba! adrian lux kommer ju hit så då blir de party :D och personalfest blir de oxå!

och vad har jag gjort idag då? jo jag har sovit som en gris och duschat, sen har jag hängt med kevin och vi köpte 10 stycken munkar hahaha sådana jävla kungar är vi hahahah

vad gör jag precis just nu då? jo jag sitter hemma hos kevin och kollar internet och bloggar..... han duschar så jag får ju passa på :)


jag hör av mig så fort jag kan igen :) och då ska jag försöka ladda upp lite bilder :) jag lovar!

puss puss mina hjärtan


ps just for you Louise.... OOO MYY GOOOD!! hahaha ds





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar