onsdag 9 november 2011

Crazy day

Idag har de varit kul att jobba:-)  lagom mycket gäster och bra stämning bland personalen.
Jag och Gabbi sjöng att vi var en liten kanin, liten men ovanligt fin, och jag dansade runt och vi slog våra kloka huvuden ihop (vi nockade Varandra)

Nu sitter jag hemma, lika flum fortfarande!
Måste städa och tvätta, men i morgon blir de jobb igen från 1015 till 1915! Hoppas de blir en bra dag då också!!! 

Här får ni en bild på lilla mig, bara för att jag är jag!! Jag saknar alla nära och kära <3



2 kommentarer:

  1. å va ja saknar dej Sandra, va så längesedan jag såg dej nu ju. Måste ses när du kommer hem till Säffle nästa gång. mänga kramar från moster <3

    SvaraRadera
  2. Ja de är allt en sprallig Sandra vi har ;) Mmm åh vi längtar efter dig vi me, alla djuren oxå.. Växer och blir stora våra bäbisar... Puss och nyp i baken <3 mammi

    SvaraRadera