tisdag 22 mars 2011

vad händer

jag har haft en jätte bra helg... va längesen jag hade så kul :)
det enda tråkiga med denna helgen var att jag stukade foten rejält så jag kan inte gå på den nu... utan jag lever på kryckor!! och till helgen drar jag till stöten och ska åka snowboard..... hur tror ni de ska gå nu?
men men nog om det, jag hade tur iaf som inte hade någon spricka i foten....

igår så åkte jag till trollhättan för att hämta mina kläder som jag ska ta med mig till stöten, jag åker hem i morgon hade jag tänkt... inte de lättaste att hoppa på kryckor och åka tåg med en fet väska, men ska nog klara de, även om jag är världs sämst på att gå på kryckor... tur att hampus och min familj hjälper mig :)

ne nu ska jag bokstavligt talat hoppa in i duschen och sen vet jag inte vad det blir, jag ska väll bara vila foten...



så här såg jag ut när jag åkte....


och så här såg jag ut sedan... i nattlinne och sovgrej för ögonen..


dessa fina rosa tulpaner fick jag av min älskade hampus i fredags :) visst är han go!!!




ja va säger man....... oflyt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar