måndag 12 november 2012

All I Want Is You

Hej Lovers,

Livet just nu de rullar på som de ska, jag har de bra!
Jag lever med min Filip och jag jobbar och mår bra!
Jag fick ett pris i fredags på jobbet för att jag hade fått in mest sällskap till våra shower.
Jag var och jobbade på Ladies Night förra helgen, vi tog in 3500 matgäster och sen kom 7000 showplatser in och herregud vilken stämning de var.
Jag fick även reda på i fredags att min chef vill förlänga min anställning på Wallmans Nöjen!!!!
Jag få lön på torsdag vilket är efterlängtat!!

Vad ska jag köpa då när lönen kommer? Ja ett par skor och en jacka som jag kan ha i vinter och en stor halsduk och mössa och vantar!!
sen vet jag inte, men det är iaf det viktigaste just nu!!
sen ska jag faktiskt handla lite julklappar faktiskt! :)

ni får ha de så bra <3 det har iaf jag!





 

1 kommentar:

  1. puss på dig ängeln <3 låter jätte bra att du mår bra och att allt flyter på... Det gör mig glad! Älskar dig Mamma

    SvaraRadera