lördag 15 september 2012

jobba jobba

Hej, hola!

Nu sitter jag på mitt älskade jobb, wallmans nöjen!!!
jag jobbar på en lördag och de gör mig ingenting fakriskt, för jag älskar mitt jobb!!´
De känns bra att man har skaffat sig ett jobb dit man vill gå varje dag utan att känna ångets!
Vad är söndagsångest liksom!?...
jag har inte de längre, ni vet när man känner bara -neeej nu är helgen slut och man ska till jobbet igen! jag känner inte så, utan jag går upp på morgonen ( trött såklart, men de får man vara) och känner ingen ångest, utan jag vill gå till jobbet!!

Alla borde sträva efter den känslan och skaffa sig ett jobb som man känner så till, även om de kräver att man måste plugga på högskola i 5 år, så tycke jag att alla ska kämpa efter att hitta de perfekta jobbet till sig själva, ett jobb man vill ha!!!
Livet kommer kännas så mycket lättare och roligare!
Håller ni inte med mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar