onsdag 11 maj 2011

va har jag gjort!!!!!!

hej hej
i måndags så var jag med micke :) och vi åkte runt och vi grillade och vi kollade på film :) sen på tisdagen så var jag med pisan och vi hade de jätte mysigt, färgade mitt hår och lite sånt (btw mitt hår ser förjävligt ut och jag kan verkligen inte färga de mer nu, för då tappar jag de) jag lägger kanske upp ett kort på hur jag ser ut i håret i morgon eller sen! vet inte om jag vågar!
idag så är de ganska kallt ute :( jag som tänkte sola! men men !
vet inte riktigt va jag ska hitta på idag!
har lite kris oxå för jag måste hitta en lägenhet ganska jävla snabbt1 har fått 75% jobb nu 1 juni i trollhättan så då måste jag flytta dit! jag har kanske något på gång och om inte så har jag gjort intresseanmälningar!

ja de är bara ligga på hårt! jag vill jobba där och jag behöver pengarna :)

hörs kanske sen :) puss

1 kommentar:

  1. <3 De kommer bli jätte bra Sandra =) Vi finns alltid om du behöver hjälp de vet du.. Puss på dig Mammi

    SvaraRadera