fredag 29 oktober 2010

tips

jag har läst Carolina gynnings  första bok ego girl och jag rekommenderar den verkligen! det var super duper bra! man får en helt annan blick av Carolina. Jag har aldrig tyckt ont om den tjejen men man precis som alla andra har ju fördomar och funderingar, men nu efter att jag läst den första boken så känns det nästan som jag känner henne och som att jag har gjort det hela livet! 


Så nu har jag även börjat läsa på Ego women oxå, hennes nya bok, och den är ju typ i samma stuk som den första bara att hon har växt upp mer men hon är fortfarande gamla goa Carolina!  Asså hon är verkligen en tjej som man borde se upp till mer och lyssna på, hon är bara så himla stark och egentligen är hon precis som vem som helst bara att som vågar stå för vem hon är och gå dit hennes fötter pekar utan att tveka en sekund! 



dessa böcker får 4 av 5 möjliga stjärnor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar